Blog
Moje artykuły
Wspieram usprawnienie procesów obsługi klienta w Centrum CBT Centrum
W tego rodzaju działalności w contact center kluczowe jest znaczenie empatii, zrozumienie pacjentów i skuteczne udzielanie informacji podczas obsługi klientów.
+ ✨Wspieram usprawnienie procesów obsługi klienta w Centrum CBT Centrum✨ Centrum CBT Centrum specjalizuje się w psychoterapii poznawczo-behawioralnej oraz edukacji w tym zakresie. Prowadzi poradnie psychologiczne dla dzieci, młodzieży i dorosłych, szkołę psychoterapii oraz ośrodek doskonalenia nauczycieli, oferując różnorodne kursy i szkolenia.
W tego rodzaju działalności w contact center kluczowe jest znaczenie empatii, zrozumienie pacjentów i skuteczne udzielanie informacji podczas obsługi klientów.
Najważniejsze płaszczyzny którymi się zajmuję podczas usprawniania contact center:
➡️ Wdrożenie jasnych wskaźników efektywności, jakości i skuteczności contact center
➡️ Wdrożenie nowych zasad rozmów, opartych o customer experience
➡️Analizami ruchu na infolinii, zamodelowanie niezbędnych zasobów do obsługi klientów na najwyższym poziomie w stale rosnącej bazie klientów
➡️Opracowaniu procedur przepływu informacji w całej organizacji dbając o spójny przekaz we wszystkich punktach styku pacjentów z organizacją
➡️Zamodelowanie bazy wiedzy, która jest niezbędnym narzędziem do płynnej i wysoko jakościowej obsługi na contact center
➡️Modernizacją systemu obsługowego @Medidesk w celu wykorzystania nowych funkcjonalności To tylko niektóre z wielu płaszczyzn w których biorę czynny udział w modernizacji organizacji. Jestem dumny, że mogę być częścią kluczowych zmian w tak ważnym segmencie opieki medycznej jaka jest pomoc psychologiczna.

