Język polski
Englsih

Blog

Moje artykuły

Wspieram usprawnienie procesów obsługi klienta w Centrum CBT Centrum

W tego rodzaju działalności w contact center kluczowe jest znaczenie empatii, zrozumienie pacjentów i skuteczne udzielanie informacji podczas obsługi klientów.

+ ✨Wspieram usprawnienie procesów obsługi klienta w Centrum CBT Centrum✨ Centrum CBT Centrum specjalizuje się w psychoterapii poznawczo-behawioralnej oraz edukacji w tym zakresie. Prowadzi poradnie psychologiczne dla dzieci, młodzieży i dorosłych, szkołę psychoterapii oraz ośrodek doskonalenia nauczycieli, oferując różnorodne kursy i szkolenia.

 

W tego rodzaju działalności w contact center kluczowe jest znaczenie empatii, zrozumienie pacjentów i skuteczne udzielanie informacji podczas obsługi klientów.

Najważniejsze płaszczyzny którymi się zajmuję podczas usprawniania contact center:

➡️ Wdrożenie jasnych wskaźników efektywności, jakości i skuteczności contact center

➡️ Wdrożenie nowych zasad rozmów, opartych o customer experience

➡️Analizami ruchu na infolinii, zamodelowanie niezbędnych zasobów do obsługi klientów na najwyższym poziomie w stale rosnącej bazie klientów

➡️Opracowaniu procedur przepływu informacji w całej organizacji dbając o spójny przekaz we wszystkich punktach styku pacjentów z organizacją

➡️Zamodelowanie bazy wiedzy, która jest niezbędnym narzędziem do płynnej i wysoko jakościowej obsługi na contact center

➡️Modernizacją systemu obsługowego @Medidesk w celu wykorzystania nowych funkcjonalności To tylko niektóre z wielu płaszczyzn w których biorę czynny udział w modernizacji organizacji. Jestem dumny, że mogę być częścią kluczowych zmian w tak ważnym segmencie opieki medycznej jaka jest pomoc psychologiczna.