✨ 2024 dobiega końca – dla mnie to rok pełen wyzwań, zmian i inspiracji, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. To był czas dopasowywania się do skrajnie różnych sytuacji, ale też czerpania motywacji i nauki z każdej chwili.
Z czystą przyjemnością dzieliłem się wiedzą w zakresie contact center, która zdobywam od 25 lat i jak ogromny wpływ obsługa klienta ma na Customer Experience.
W contact center każda sekunda jest raportowana....
🎅 Zbliżają się Mikołajki – czas radości, niespodzianek i... dzielenia się dobrem! 🎁
W artykule o trendach w PX na 2025 rok możecie przeczytać w PXM
Nie wiem, jak Wy, ale ja lubię testy, które pozwalają mi lepiej poznać siebie.
W contact center słowa mają moc – a im prostsze, tym większy ich wpływ.
Czym powinien być omnichannel według mnie? Powinien zapewniać spójne, jednolite i zintegrowane doświadczenia w każdym z używanych kanałów komunikacji.
W tego rodzaju działalności w contact center kluczowe jest znaczenie empatii, zrozumienie pacjentów i skuteczne udzielanie informacji podczas obsługi klientów.
Wskaźnik, który raczej wszyscy kojarzą z Customer Experience – a nie z contact center – jednak obsługa klienta to jeden z ważnych punktów styku klienta z organizacją i w mojej ocenie ważnym wskaźnikiem, któremu powinniśmy się przyglądać zarządzając obsługą klienta.
Contact center w branży opieki medycznej to dziś coś więcej niż tylko infolinia. To miejsce, gdzie pacjenci szukają wsparcia, rejestrują wizyty i oczekują szybkiej, spersonalizowanej obsługi. W erze cyfryzacji nie możemy pozwolić sobie na błędy – technologia i empatia muszą iść w parze
Dzięki inicjatywnie dr Agnieszka Kozak która powołała do życia cudowną inicjatywę „Bądź blisko, daj mi skrzydła” wraz z grupą ambasadorów chcemy ułatwić życie dzieciom ze Specjalnego Ośrodka Wychowawczego w Poznaniu!