Blog
Blog poświęcony tematyce contact center i customer experience management.
Zapoznaj się z najnowszymi artykułami.
Dzięki inicjatywnie dr Agnieszka Kozak która powołała do życia cudowną inicjatywę „Bądź blisko, daj mi skrzydła” wraz z grupą ambasadorów chcemy ułatwić życie dzieciom ze Specjalnego Ośrodka Wychowawc...
Więcej...Jestem bardzo ciekaw Waszych doświadczeń, opinii i chce zaprosić do dyskusji: Jak oceniacie obsługę na contact center w prywatnej służbie zdrowia w Polsce?
...
Więcej...Dzień dobry Bardzo,Dużo zadań w ostatnim okresie ograniczyła mi czas na Naszą komunikację, ale nadrobię wkrótce. Dziś ważny post w temacie pomocy dla SOW w Poznaniu. Ostatni tydzień wakacji dla większ...
Więcej...Dzień dobry bardzo! Po krótkiej przerwie i odpoczynku od social mediów, w pierwszej kolejności wracam z serią Abecadła CC.Kolej na kolejną literę w alfabecie, czyli dzisiejszy post będzie o „L” Mi „L”...
Więcej...Rozpoczyna się ostatni tydzień szkoły – ale chyba tylko teoretycznie, bo oceny już wystawione, z pewnością Wasze pociechy już wiedzą jakie będą mieć oceny z poszczególnych przedmiotów. Ja pamiętam – z...
Więcej...Cóż to był za tydzień – niesamowita bomba energetyczna i moc wsparcia i inspiracji od Was w pierwszej połowie tygodnia. W drugiej części tygodnia ładowałem baterii podczas prac przy kamperze i dzielen...
Więcej...