Nie wiem, jak Wy, ale ja lubię testy, które pozwalają mi lepiej poznać siebie.
W contact center słowa mają moc – a im prostsze, tym większy ich wpływ.
Czym powinien być omnichannel według mnie? Powinien zapewniać spójne, jednolite i zintegrowane doświadczenia w każdym z używanych kanałów komunikacji.
W tego rodzaju działalności w contact center kluczowe jest znaczenie empatii, zrozumienie pacjentów i skuteczne udzielanie informacji podczas obsługi klientów.
Wskaźnik, który raczej wszyscy kojarzą z Customer Experience – a nie z contact center – jednak obsługa klienta to jeden z ważnych punktów styku klienta z organizacją i w mojej ocenie ważnym wskaźnikiem, któremu powinniśmy się przyglądać zarządzając obsługą klienta.
Contact center w branży opieki medycznej to dziś coś więcej niż tylko infolinia. To miejsce, gdzie pacjenci szukają wsparcia, rejestrują wizyty i oczekują szybkiej, spersonalizowanej obsługi. W erze cyfryzacji nie możemy pozwolić sobie na błędy – technologia i empatia muszą iść w parze
Dzięki inicjatywnie dr Agnieszka Kozak która powołała do życia cudowną inicjatywę „Bądź blisko, daj mi skrzydła” wraz z grupą ambasadorów chcemy ułatwić życie dzieciom ze Specjalnego Ośrodka Wychowawczego w Poznaniu!
Jestem bardzo ciekaw Waszych doświadczeń, opinii i chce zaprosić do dyskusji: Jak oceniacie obsługę na contact center w prywatnej służbie zdrowia w Polsce?
W ostatnim okresie z powodów rodzinnych dość dużo odwiedzam instytucje pożyteczności publicznej, i oczywiście jako osoba dbająca o jakość obsługi klienta od wielu lat, zwracam szczególną uwagę na to w jaki sposób są obsługiwane i traktowane osoby, które są obsługiwane w urzędach, i mam jeden wniosek:
😓 Przełączanie Klienta od Konsultanta do Konsultanta😓 - ależ to jest frustryjący proces...W tej publikacji dowiesz się jak temu zapobiec
M – jak Monitoring rozmów czy to tylko ocena konsultanta?
Z radością dzielę się informacją, że mój artykuł "Employee Experience zaczyna gościć w Contact Center" został opublikowany w magazynie Employee Experience Manager! 🌟