Język polski
Englsih

Blog

Moje artykuły

Rozwój osobisty - odważne spojrzenie na Siebie

Rozwój osobisty - odważne spojrzenie na Siebie

Nie wiem, jak Wy, ale ja lubię testy, które pozwalają mi lepiej poznać siebie.

Abecadło Contact Center - P - Prosty Język

Abecadło Contact Center - P - Prosty Język

W contact center słowa mają moc – a im prostsze, tym większy ich wpływ.

Abecadło Contact Center - O - omnichannel

Abecadło Contact Center - O - omnichannel

Czym powinien być omnichannel według mnie? Powinien zapewniać spójne, jednolite i zintegrowane doświadczenia w każdym z używanych kanałów komunikacji.

Wspieram usprawnienie procesów obsługi klienta w Centrum CBT Centrum

Wspieram usprawnienie procesów obsługi klienta w Centrum CBT Centrum

W tego rodzaju działalności w contact center kluczowe jest znaczenie empatii, zrozumienie pacjentów i skuteczne udzielanie informacji podczas obsługi klientów.

Abecadło Contact Center– NPS - Net promted score

Abecadło Contact Center– NPS - Net promted score

Wskaźnik, który raczej wszyscy kojarzą z Customer Experience – a nie z contact center – jednak obsługa klienta to jeden z ważnych punktów styku klienta z organizacją i w mojej ocenie ważnym wskaźnikiem, któremu powinniśmy się przyglądać zarządzając obsługą klienta.

Rewelacyjna obsługa pacjenta - zaproszenie do zapoznania się z artykułem w Patient Experience Manager

Rewelacyjna obsługa pacjenta - zaproszenie do zapoznania się z artykułem w Patient Experience Manager

Contact center w branży opieki medycznej to dziś coś więcej niż tylko infolinia. To miejsce, gdzie pacjenci szukają wsparcia, rejestrują wizyty i oczekują szybkiej, spersonalizowanej obsługi. W erze cyfryzacji nie możemy pozwolić sobie na błędy – technologia i empatia muszą iść w parze

Dziś obchodzimy Międzynarodowy Dzień Dobroczynności

Dziś obchodzimy Międzynarodowy Dzień Dobroczynności

Dzięki inicjatywnie dr Agnieszka Kozak która powołała do życia cudowną inicjatywę „Bądź blisko, daj mi skrzydła” wraz z grupą ambasadorów chcemy ułatwić życie dzieciom ze Specjalnego Ośrodka Wychowawczego w Poznaniu!

Jak oceniacie obsługę na contact center w prywatnej służbie zdrowia w Polsce?

Jak oceniacie obsługę na contact center w prywatnej służbie zdrowia w Polsce?

Jestem bardzo ciekaw Waszych doświadczeń, opinii i chce zaprosić do dyskusji: Jak oceniacie obsługę na contact center w prywatnej służbie zdrowia w Polsce?

Customer Experience w urzędach użyteczności publicznej nie istnieje

Customer Experience w urzędach użyteczności publicznej nie istnieje

W ostatnim okresie z powodów rodzinnych dość dużo odwiedzam instytucje pożyteczności publicznej, i oczywiście jako osoba dbająca o jakość obsługi klienta od wielu lat, zwracam szczególną uwagę na to w jaki sposób są obsługiwane i traktowane osoby, które są obsługiwane w urzędach, i mam jeden wniosek:

Proces w contact center - przełączanie Klienta

Proces w contact center - przełączanie Klienta

😓 Przełączanie Klienta od Konsultanta do Konsultanta😓 - ależ to jest frustryjący proces...W tej publikacji dowiesz się jak temu zapobiec

Abecadło Contact Center cały czas żywe– M- jak Monitoring

Abecadło Contact Center– M- jak Monitoring

M – jak Monitoring rozmów czy to tylko ocena konsultanta?

Employee Experience zaczyna gościć w Contact Center - artykuł w Employee Experience Manager

Employee Experience zaczyna gościć w Contact Center - artykuł w Employee Experience Manager

Z radością dzielę się informacją, że mój artykuł "Employee Experience zaczyna gościć w Contact Center" został opublikowany w magazynie Employee Experience Manager! 🌟