Język polski
Englsih

Blog

Abecadło CC - dziś litera "L" - czyli Leady

Dzień dobry bardzo!
Po krótkiej przerwie i odpoczynku od social mediów, w pierwszej kolejności wracam z serią Abecadła CC.

Kolej na kolejną literę w alfabecie, czyli dzisiejszy post będzie o „L”
Mi „L” – kojarzy się zdecydowanie z Lead-ami.

Czym jest lead? Lead to potencjalny klient, który wyraził zainteresowanie Twoją ofertą, bądź już twój klient zainteresowany innymi produktami. To może być początek podróży klienta w organizacji, który może przekształcić się w wartościową relację biznesową.

Dlaczego leady są kluczowe w mojej opinii?
1.Wzrost przychodów: Leady to bezpośrednie szanse na zwiększenie sprzedaży i rozwoju firmy, a zadowolony klient z obsługi chętniej zacieśni z nami współprace kupując dodatkowe lub nowe produktu.
2.Precyzyjne przygotowanie oferty dla potencjalnego klienta: Dzięki wywiadowi konsultanta z klientem podczas rozmowy możemy ofertę uszyć na miarę tego klienta
3.Budowanie zaufania: Dobre zarządzanie leadami prowadzi do długotrwałych i lojalnych relacji z klientami.

Jak zarządzać leadami w Contact Center?
1.Personalizacja: Spersonalizowane podejście do obsługi klienta zdecydowanie ma wpływ na sprzedaż z pozyskanego leada.
2.Szybka reakcja: Jeśli leady zbieramy drogą elektroniczną bardzo ważna jest szybkość kontaktu z leadem i doszczegółowienie potrzeb klienta.
3.Analiza danych: Monitorowanie i analiza danych pomagają w optymalizacji strategii i osiąganiu lepszych wyników.

Podsumowanie:
Leady to fundament każdej efektywnej strategii sprzedażowej przy obsłudze klienta. Przy contact center to bardzo ważny element, ponieważ z typowego centrum kosztowego, może się stać bardzo dobrym centrum przychodowym – czyli pomagamy klientom i wpływamy na przychody naszej organizacji.

A Wy macie jakieś inne skojarzenia z literą L i contact center?
A może chcecie dodać coś do tematów leadów?

Zapraszam do dyskusji.