Język polski
Englsih

Cześć! Nazywam się Marcin Sawicki i oferuję kompleksowe i innowacyjne podejście do zarządzania Twoim contact center. Jeśli chcesz, aby Twoja obsługa klienta weszła na wyższy poziom, to dobrze, że się spotykamy! Skorzystaj z moich umiejętności, wiedzy oraz doświadczenia w zakresie obsługi klienta i customer experience management.

Marcin Sawicki
fa icofont-headphone-alt-2
0
zbudowane duże contact center (200+)
fa icofont-users-social
0
wdrożonych systemów CC
fas fa-user-check
0
systemy zarządzania jakością
fas fa-coins
0
zarządzanie budżetami (mln zł)
fa icofont-business-man
0
zarządzanie zespołami (pracowników)

Moje wartości

Współpraca

Współpraca

Podczas prac konsultingowych zawsze staram się głęboko zrozumieć potrzeby i perspektywy klientów, aby dostarczać rozwiązania dostosowane do ich unikalnych wyzwań. Empatyczne podejście pozwala mi budować silne relacje i skutecznie wspierać organizacje w osiąganiu ich celów.

Rozwój  i zaangażowanie

Rozwój i zaangażowanie

Wierzę, że prawdziwy sukces osiąga się dzięki zaangażowaniu i motywacji zespołu. Dlatego stawiam na rozwój talentów, innowacyjność oraz efektywne komunikowanie się.

Innowacje

Innowacje

Zawsze patrzę na świat przez pryzmat możliwości i inspiracji. Moje podejście jest kreatywne i elastyczne, co pozwala mi szybko adaptować się do zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych.

Rozwój  i zaangażowanie

Wsparcie

Ludzie i firmy, z którymi współpracuję zawsze mogą liczyć na moją pomoc, na każdym etapie współpracy i podejmowanych wyzwań. Otwarta komunikacja i skupienie się na drugim człowieku jest w moim DNA.

Z pewnością moje talenty Gallupa: Optymizm; Czar, Wizjoner, Elastyczność i Komunikatywność, Odpowiedzialność, Organizator, Maksymalista, przyczynią się do realizacji Państwa celów biznesowych.

Zobacz opinie o mnie

Potrzebujesz wsparcia z mojej strony?

Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń do mnie