Blog
Blog poświęcony tematyce contact center i customer experience management.
Zapoznaj się z najnowszymi artykułami.
✨ 2024 dobiega końca – dla mnie to rok pełen wyzwań, zmian i inspiracji, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. To był czas dopasowywania się do skrajnie różnych sytuacji, ale też czerpania moty...
Więcej...Z czystą przyjemnością dzieliłem się wiedzą w zakresie contact center, która zdobywam od 25 lat i jak ogromny wpływ obsługa klienta ma na Customer Experience.
Więcej...W contact center każda sekunda jest raportowana....
Więcej...🎅 Zbliżają się Mikołajki – czas radości, niespodzianek i... dzielenia się dobrem! 🎁
Więcej...W artykule o trendach w PX na 2025 rok możecie przeczytać w PXM
Więcej...Nie wiem, jak Wy, ale ja lubię testy, które pozwalają mi lepiej poznać siebie.
Więcej...W contact center słowa mają moc – a im prostsze, tym większy ich wpływ.
Więcej...Czym powinien być omnichannel według mnie? Powinien zapewniać spójne, jednolite i zintegrowane doświadczenia w każdym z używanych kanałów komunikacji.
Więcej...W tego rodzaju działalności w contact center kluczowe jest znaczenie empatii, zrozumienie pacjentów i skuteczne udzielanie informacji podczas obsługi klientów.
Więcej...Wskaźnik, który raczej wszyscy kojarzą z Customer Experience – a nie z contact center – jednak obsługa klienta to jeden z ważnych punktów styku klienta z organizacją i w mojej ocenie ważnym wskaźnikie...
Więcej...Contact center w branży opieki medycznej to dziś coś więcej niż tylko infolinia. To miejsce, gdzie pacjenci szukają wsparcia, rejestrują wizyty i oczekują szybkiej, spersonalizowanej obsługi. W erze c...
Więcej...Dzięki inicjatywnie dr Agnieszka Kozak która powołała do życia cudowną inicjatywę „Bądź blisko, daj mi skrzydła” wraz z grupą ambasadorów chcemy ułatwić życie dzieciom ze Specjalnego Ośrodka Wychowawc...
Więcej...Jestem bardzo ciekaw Waszych doświadczeń, opinii i chce zaprosić do dyskusji: Jak oceniacie obsługę na contact center w prywatnej służbie zdrowia w Polsce?
Więcej...W ostatnim okresie z powodów rodzinnych dość dużo odwiedzam instytucje pożyteczności publicznej, i oczywiście jako osoba dbająca o jakość obsługi klienta od wielu lat, zwracam szczególną uwagę na to w...
Więcej...😓 Przełączanie Klienta od Konsultanta do Konsultanta😓 - ależ to jest frustryjący proces...W tej publikacji dowiesz się jak temu zapobiec
Więcej...