Oferta biznesowa
Jestem praktykiem z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu w bardzo mocno zróżnicowanych strukturach organizacyjnych.
Budowałem, optymalizowałem i wdrażałem wiele projektów z obsługą Klientów m.in. Plus GSM; Medicover, PZU Zdrowie, Vectra.
Obsługa Klienta – to moja pasja, którą pielęgnuje już ponad 20 lat.
Oferuje consulting biznesowy. Bardzo chętnie pomogę Twojej organizacji w zarządzaniu Twoim Klientem, a w szczególności:
- Wykonam audyty procesów i efektywności Obsługi Klienta w Twojej organizacji wraz z wnioskami i rekomendacjami
- Zbuduje strategię i zaplanuje działania w procesie obsługi Klienta
- Doradzę w zakresie zbadania satysfakcji w procesach obsługi Klienta wraz z przygotowanie rekomendacji.
- Doradzę w zakresie optymalizacji kosztów funkcjonowania i rentowności obsługi Klienta/ contact center/ call center
- Zadbam o jakość w procesie obsługi Klienta