Oferta biznesowa

Jestem praktykiem z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu w bardzo mocno zróżnicowanych strukturach organizacyjnych.

Budowałem, optymalizowałem i wdrażałem wiele projektów z obsługą Klientów m.in.  Plus GSM; Medicover, PZU Zdrowie, Vectra.

Obsługa Klienta – to moja pasja, którą pielęgnuje już ponad 20 lat.

Oferuje consulting biznesowy. Bardzo chętnie pomogę Twojej organizacji w zarządzaniu Twoim Klientem, a w szczególności:

  • Wykonam audyty procesów  i efektywności Obsługi Klienta w Twojej organizacji wraz z wnioskami i rekomendacjami
  • Zbuduje strategię i zaplanuje działania w procesie obsługi Klienta
  • Doradzę w zakresie zbadania satysfakcji w procesach obsługi Klienta wraz z przygotowanie rekomendacji.
  • Doradzę w zakresie optymalizacji kosztów funkcjonowania i rentowności obsługi Klienta/ contact center/ call center
  • Zadbam o jakość w procesie obsługi Klienta